Un client a găsit o formă inedită de a-şi manifesta nemulţumirea faţă de firma Prestagent, comerciantul Mitsubishi din Craiova: şi-a împins maşina în sanţul de la marginea drumului, în faţa sediului societăţii.
Craioveanul nemulţumit a pus pe geamurile maşinii afişe pe care a scris: „Mitsubishi Craiova are cel mai prost service pe care l-am întâlnit“, „Această maşină zace în service de trei luni pentru o defecţiune minoră“ sau „Nu cumpăraţi maşini Mitsubishi decât dacă ştiţi că va puteţi lipsi de ele perioade îndelungate!“.
„M-au dus la disperare! Ei ştiu decât să vândă. După aceea nu-i mai interesează. S-a stricat un pinion în cutia de viteze şi mă mint de o săptămână că piesa de schimb e ba în Japonia, ba în Olanda, ba în Austria. În Antarctica mai avea să fie! Mi-au scos maşina din garanţie. Maşina este de teren, este 4×4, dar au zis că, dacă mergi cu astfel de autoturisme pe câmpuri, le scot din garanţie. Pot să merg cu maşina cel mult pe drum pavat cu piatră cubică. Nu mi-am luat maşină de teren să mă dau mare prin oraş, am cumpărat-o pentru că îmi trebuie în activitatea cu care mă ocup“, a declarat Mihai Stancu, proprietarului autoturismului L200 din şanţ, contactat telefonic.
„Am auzit de la mai mulţi oameni despre problemele pe care le-au avut cu service-ul Mitsubishi. Două maşini am cumpărat de la ei. Păi mi-am luat maşină ca să o ţin în service? Dacă le vindeam pe cele vechi, cu ce îmi făceam treaba? Ieri m-au scos din sărite, mi-au zis că au sunat la Bucureşti şi cei de acolo nu ştiau unde este piesa“, a mai spus Stancu.
Vina ar aparţine clientului
Potrivit celor de la Prestagent, craioveanul în cauză a cumpărat maşina L200 acum un an şi un Mitsubishi Pajero în urmă cu două luni. Vineri dimineaţă, nemulţumit că problema cutiei de viteze nu s-a rezolvat, a împins L200 în şant (autoturismul nu are cutia de viteze mo