Modele de traditie se innoiesc pentru a revigora vanzarile, hibridele de pe piata se inmultesc si apare cu adevarat concurenta, masinile electrice promise de mult incep sa apara pentru a testa reactia publicului. Salonul Auto de la Paris incepe joi, iar anul acesta are mai multe noutati decat la editia precedenta. Conceptele dau o idee despre cum vad cei din industrie masinile anului 2015, japonezii scot pe banda hibride si masini pe hidrogen, iar nemtii vin cu modele mai mici. Criza din industrie se face simtita, iar numarul masinilor de clasa mica este mai ridicat ca in alte dati.
Informatia pe scurt:
- Salonul incepe pe 4 octombrie pentru public. Biletul de intrare costa 12 euro.
- Criza i-a determinat pe multi producatori sa aduca masini mai mici ori mai putin poluante.
- Doua dintre cele mai vandute masini din Europa, Volkswagen Golf si Renault Megane, vin cu noi generatii.
- Kia aduce primul crossover, Ford redeseneaza cel mai mic model din gama, iar Toyota vin cu un nou Avensis.
- General Motors aduce in Europa masina electrica Volt, Honda vine cu un rival pentru Toyota Prius
- Germanii le micsoreaza: Audi lanseaza un concept A1, iar BMW vine cu un crossover pitic, X1.
- Dacia aduce MCV-ul restilizat si Sandero diesel, dar piata asteapta conceptul viitorului SUV sau Logan-ul de 133 CP.
In continuare am descris pe scurt circa 20 din cele mai importante masini prezente la salonul francez. In descrieri am renuntat in a introduce citate din comunicatele producatorilor, deoarece cam toti spun ca au design "inovator" si sustin ca spatiul interior al masinii e peste concurenta
Salon in timp de criza
Piata europeana a scazut puternic in iulie si august, in unele tari vanzarile din august au fost cu peste 40% mai scazute decat in luna a opta din 2007. In aceste conditii merita o