Phil Noble, consilierul candidatului democrat american Barak Obama, a sustinut ieri o conferinta la Bucuresti, in cadrul evenimentului "Politica 2.0. Cum se castiga alegerile in era digitala", despre revolutia internetului si impactul sau asupra campaniei electorale. Noble sustine, referindu-se la campania electorala din SUA, ca cea organizata de Obama "este unica", "nu a mai existat asa ceva". "Practic, e o combinatie perfecta a cinci factori: un mesaj corect, un candidat corect si potrivit (are o poveste: este negru, nu e un candidat traditional), momentul potrivit, adversarul potrivit si tehnologia potrivita", a explicat consilierul american. El mai spune ca, "mai nou, nu sunt importanti doar banii, aparitiile in presa, sondajele". "Conteaza ce trafic are site-ul tau, recomandarile pe care le primesti, lista de prieteni, site-urile de socializare", a mai spus Noble. Acesta a precizat ca Obama a strans, in urma unei actiuni de caritate initiate pe net, suma de patru milioane de dolari, fiecare american fiind invitat sa doneze cate 250 de dolari, iar patru persoane alese aleatoriu puteau lua masa cu familia Obama. Noble a dat un alt exemplu de eveniment electoral organizat pe internet: strangerea celor 75.000 de oameni prezenti la ultima conventie, cu conditia sa doneze cinci dolari. "Voter Generated Content este un nou concept aparut ca urmare a campaniei lui Obama si un nou trend in ceea ce priveste campaniile electorale", a specificat Phil Noble. Phil Noble, consilierul candidatului democrat american Barak Obama, a sustinut ieri o conferinta la Bucuresti, in cadrul evenimentului "Politica 2.0. Cum se castiga alegerile in era digitala", despre revolutia internetului si impactul sau asupra campaniei electorale. Noble sustine, referindu-se la campania electorala din SUA, ca cea organizata de Obama "este unica", "nu a mai existat asa ceva". "Practic, e o combinatie p