United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a investit peste 300.000 de euro in organizarea si promovarea celei de-a patra editii a evenimentului German Fest, a declarat pentru Wall-Street Doron Zilberstein, vicepresedinte de marketing al companiei.
In cadrul evenimentului, desfasurat in Bucuresti in perioada 25-28 septembrie, au fost consumate peste 55.000 de pahare de bere Holsten, dintre care peste 20.000 de Holsten Wheat, un sortiment de bere nefiltrata, importat in exclusivitate pentru editia din acest an a festivalului.
“Obiectivul organizarii acestui festival nu a fost cresterea vanzarilor si implicit a cifrei de afaceri, ci cresterea cunoasterii marcii si a valorilor acesteia. Organizarea unui astfel de festival presupune o investitie destul de mare (logistica, trupe care concerteaza)”, spune Doron Zilberstein.
Peste 20.000 de persoane au participat la festival, pe parcursul caruia au cantat trupe precum Hara, Bandidos, Jukebox si 13 Band, potrivit datelor furnizate de companie.
Caravana German Fest continua in Sibiu (3-5 octombrie), Baia Mare (10-12 octombrie), Oradea (16-19 octombrie) si Iasi (24-26 octombrie).
Produsa pentru prima data in Hamburg, in anul 1879, berea Holsten este prezenta in peste 80 de tari. In Romania, Holsten a fost lansata in mai 2005.
In ceea ce priveste volumul vanzarilor, URBB estimeaza pentru acest sortiment de bere o crestere de 70% fata de valorile inregistrate in anul 2007.
Investitiile totale preconizate de URBB pentru acest an se ridica la 20 milioane de euro, fiind directionate catre activitati de logistica, distributie si promovare a produselor companiei. Investitia totala realizata de compania URBB in Romania, de la intrarea pe piata pana la finalul anului 2008, va atinge 185 de milioane de dolari.
Portofoliul URBB mai cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Str