În septembrie, televiziunile Prima TV, Acasă TV şi TVR 1 au înregistrat cele mai mari creşteri de audienţă în prime-time, în timp ce OTV a pierdut telespectatori. Prima lună de toamnă i-a readus pe români în faţa micilor ecrane. Audienţele au crescut semnificativ mai cu seamă în prime-time (orele 19.00 – 23.00). În septembrie, cele mai mari creşteri de audienţă în mediul urban le-au înregistrat Prima TV (53,9%), Acasă TV (45,5%) şi TVR 1 (43,6%). Investiţiile Prima TV în noua grilă au dat roade, audienţa medie ajungând la 217.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban.
De altfel, Prima TV a fost printre primele televiziuni care au trecut la grila de toamnă. Un salt spectaculos faţă de luna august a cunoscut TVR 1, care, cu doar 2.000 de telespectatori în plus faţă de Acasă TV (să nu uităm marja de eroare!), a devenit cea de-a treia televiziune în prime-time. Audienţa TVR 1 a ajuns la o medie de 280.000 de telespectatori pe minut.
Audienţa Pro TV a crescut faţă de luna august cu 35,2% (urban), atingând 703.000 de telespectatori pe minut. Este o cifră fabuloasă, fără exagerări!, dacă amintim că în septembrie 2007 (cu un an în urmă), audienţa medie a fost de 586.000 de persoane.
Această creştere spectaculoasă se datorează, în principal, meciurilor din UEFA Champions League. Avansul faţă de Antena 1 este confortabil, aceasta din urmă având o audienţă medie de 493.000 de telespectatori pe minut. Creşterea audienţei Antenei 1 în prime-time a fost de 9,6%.
Audienţa B1 TV a crescut cu 39,6%
Şi Kanal D se poate remarca cu o creştere a audienţei de 23%. Şi aici se resimt investiţiile importante în programe. În rest, creşterile sunt în limite normale: Realitatea TV (7,8%), Antena 3 (10,9%), TVR 2 (13,2%). B1 TV, televiziune cu audienţă de nişă, a reuşit un salt important faţă de luna august (39,6%),