In perioada 13 - 17 octombrie, au fost avizati 61 de agenti economici, 101 asociatii de locatari si 263 de gospodarii Refuzul de a achita facturile pentru ceea ce se consuma pe parcursul unei luni nu este un aspect cu care RAJA SA Constanta se confrunta de azi de maine. In acest sens, pentru a-si recupera banii, societatea a recurs la masuri legale. Cea mai eficienta actiune pentru recuperarea datoriilor, in cazul SC RAJA, este cea a debransarilor de la sistemul de alimentare cu apa potabila. Odata ramasi fara apa la robinete, consumatorii care nu catadicsesc sa-si achite facturile la timp, se prezinta la casieriile societatii si platesc cea mai mare parte a restantelor. Potrivit purtatorului de cuvant al societatii, Irina Oprea, in perioada 13 - 17 octombrie, 61 de agenti economici, 101 asociatii de locatari/proprietari si 263 de gospodarii individuale din Constanta, Eforie, Harsova, Navodari, Castelu, Ovidiu, Corbu, Lumina, Techirghiol si Mangalia, care au cumulat datorii de aproape doua sute mii lei catre RAJA, vor fi avizati. In cazul in care, in termen de cinci zile de la momentul avizarii, rau-platnicii nu returneaza sumele restante raman fara apa. Constantenii care, de-a lungul timpului, au inregistrat debite foarte mari se pot prezenta la sediul societatii pentru incheierea proceselor verbale de esalonare. "In cazul asociatiilor de locatari/proprietari, solutia viabila pentru evitarea debransarii este incheierea conventiilor de facturare individuala", a declarat Irina Oprea. Astfel, reprezentantii asociatiilor care se afla in aceasta situatie se pot prezenta la Departamentul Juridic din cadrul SC RAJA SA Constanta, situat pe strada Primaverii.
BSB SRL, cel mai mare debitor In randul agentilor economici dati publicitatii de RAJA, cea mai mare datorie a fost inregistrata de societatea BSB SRL, care are un debit de 3.001,92 lei. Printre datornicii avi