Scandalul Logan-urilor achiziţionate de IGPR la preţuri neverosimile a stârnit o adevărată furtună între instituţiile statului. În timp ce ministrul David, pentru a-i da o replică preşedintelui, a "inventat" pe loc o anchetă, chestorul Gheorghe Popa declară că s-a încheiat un contract perfect legal.
Scandalul Logan-urilor achiziţionate de IGPR la preţuri neverosimile a stârnit o adevărată furtună între instituţiile statului. În timp ce ministrul David, pentru a-i da o replică preşedintelui, a "inventat" pe loc o anchetă, chestorul Gheorghe Popa declară că s-a încheiat un contract perfect legal.
În plus, şeful IGPR, chestorul Gheorghe Popa, a ţinut să precizeze faptul că, în momentul în care a preluat funcţia de la predecesorul său Dan Fătuloiu, toate demersurile necesare desfăşurării acestei licitaţii erau deja demarate.
După ce Traian Băsescu a criticat marţi faptul că MIRA a semnat contracte pentru 392 de autoturisme Logan, la preţul de 11.700 de euro bucata, pentru care s-au contractat echipamente în valoare de 40.000 de euro, de trei ori mai scumpe decât maşinile, necunoscutele ecuaţiei au început să se complice. Fiecare a scos cămaşa pe unde a putut. În replică la afirmaţiile preşedintelui Băsescu, ministrul David a spus că atenţionase deja conducerea IGPR despre modul în care se desfăşoară contractul, precizând că a avut reţineri când a văzut cât de mari sunt preţurile. Mai mult, bosul de la Interne a precizat că la data de 22 septembrie a dispus Corpului de Control al MIRA o anchetă pe acest caz. Probabil aceeaşi "anchetă" de care DNA-ul nu are nici un fel de informaţie, precizând că nu au primit nici măcar o sesizare din partea lui David.
Fără obiecţiiLa rândul lui, chestorul Gheorghe Popa, şeful IGPR, a declarat ieri într-o conferinţă de presă că nu a încălcat legea când a decis achiziţionarea celor 2.136 d