Compania Cocor Bucuresti va deschide in luna octombrie 2009 centrul comercial Cocor Luxury Store, dupa o investitie totala de 30 de milioane de euro, care va fi amortizata in zece ani. Pana atunci, compania va incasa venituri din fatada media instalata pe cladire, ce va fi inaugurata pe 1 decembrie anul acesta.
Echipata de liderul mondial Daktronics, compania care asigura mentenanta ecranului NASDAQ de pe Times Square, fatada Cocor Luxury Store, va fi lansata oficial pe 1 decembrie, promovand, pentru inceput, brandurile chiriase in centrul comercial.
„Este cea mai mare fatada media din Europa Continentala instalata pe o singura cladire si a necesitat investitii de aproximativ patru milioane de euro, avand 13 ecrane LED HD si o suprafata de difuzare de 565 metri patrati”, a declarat Dan Barbulescu (foto), presedintele Cocor Luxury Store, in cadrul forumului RetailPro, organizat de Business Media Group.
Conceptul de mediafatada face parte din curentul deconstructivist, o directie de dezvoltare a arhitecturii postmoderne inceputa la sfarsitul anilor 1980. Barbulescu a povestit ca vrut sa impuna acest concept si in Bucuresti, demonstrand in acelasi timp ca se pot obtine sume importante si din fatada unui mall, nu doar din inchirierea spatiilor comerciale.
„Vom incepe pe 1 decembrie sa promovam brandurile chiriase in Cocor Luxury Store, insa nu excludem ca mai tarziu sa promovam si alte branduri. Acesta va fi o sursa importanta de venit si va contribui la amortizarea investitiei”, a adaugat Barbulescu, care estimeaza ca va amortiza investitia de 30 de milioane de euro in zece ani.
Chirii cuprinse intre 50 si 150 euro/mp
Pentru inchirierea centrului comercial, Cocor Bucuresti a ales compania Retail Group, condusa de Ilan Laufer, fost director de vanzari in cadrul retelei de magazine Winmarkt. Pana in prezent, compania a incheiat pre-contr