Kaspersky Lab Romania, reprezentanta locala a producatorului rus de solutii de securitate informatica, a inregistrat o crestere de 260% a vanzarilor in primele noua luni ale anului, iar pentru 2009 vizeaza o cota de cel putin 10% din piata de profil. Teodor Cimpoesu, directorul general al Kaspersky Lab Romania, a adaugat ca firma a consemnat o crestere importanta a ponderii vanzarilor catre utilizatorii individuali, precum si catre clientii corporativi, insa intr-un ritm mai redus. Conform estimarilor companiei, cota in Romania este de aproximativ 5-7%, pe o piata care se ridica la sapte milioane de euro. "Anul viitor, conform estimarilor, acest segment al pietei va atinge 10 milioane de euro", a spus Cimpoesu. Peste 66% din vanzarile Kaspersky din 2008 au fost produse destinate utilizatorilor finali, spre deosebire de nivelul de 22% in 2007. Compania a vandut, in primele noua luni ale anului, 10.000 de licente de solutii antivirus pe segmentul consumatorilor. "In 2009, vrem sa ne orientam si spre segmentul companiilor, care este important in Romania", a spus Cimpoesu. Karspersky si-a redeschis in acest an biroul local si urmareste sa isi extinda operatiunile. Pana la sfarsitul anului, reprezentanta locala a producatorului de solutii de securitate va avea sase angajati, urmand ca in 2009 personalul sa ajunga la zece angajati.
Kaspersky Lab Romania, reprezentanta locala a producatorului rus de solutii de securitate informatica, a inregistrat o crestere de 260% a vanzarilor in primele noua luni ale anului, iar pentru 2009 vizeaza o cota de cel putin 10% din piata de profil. Teodor Cimpoesu, directorul general al Kaspersky Lab Romania, a adaugat ca firma a consemnat o crestere importanta a ponderii vanzarilor catre utilizatorii individuali, precum si catre clientii corporativi, insa intr-un ritm mai redus. Conform estimarilor companiei, cota in Romania e