Postul TV a câştigat în perioada 26 iulie – 10 octombrie circa 380.000 de euro din reclame. În primele două luni de viaţă, canalul care difuzează majoritatea meciurilor de fotbal din Liga I a avut audienţe normale pentru „vârsta” şi pentru acoperirea sa teritorială. Difuzat pe reţeaua de cablu RCS&RDS şi pe platforma Digi TV, postul GSP TV a înregistrat în luna august o audienţă medie de 17.000 de telespectatori pe minut (0,1% rating urban), iar în septembrie, 20.000 (0,2%). Pe targetul pe care vinde spaţii publicitare – bărbaţi din mediul urban, cu vârste de peste 18 ani - audienţele medii au fost de 11.000 de persoane pe minut (0,2%), în august, respectiv 13.000 (0,3%), în septembrie.
Comparaţiile cu posturile de sport mai „bătrâne” pe piaţa TV nu sunt relevante. GSP TV ar trebui să crească în acoperirea teritorială pentru ca audienţele sale să reziste la astfel de comparaţii „de la egal la egal”.
O mică victorie a canalului grupului Intact poate fi considerată structura publicului atras în perioada analizată (26 iulie – 10 octombrie). Aproape 70% dintre telespectatorii acestui post sunt bărbaţi, potrivit sondajelor. Aşadar, de „la primul fluier al arbitrului”, GSP TV a atras publicul masculin.
De asemenea, 26% au studii superioare şi 65% au studii medii. Cea mai mare pondere (30%) este deţinută de persoanele din mediul urban, cu vârste între 45 şi 54 de ani. Cei cu vârste între 25 şi 34 de ani ocupă un segment de 13%. Orăşenii cu vârste de peste 55 de ani deţin o pondere de 33% din totalul telespectorilor acestui post.
Cosmote joacă tare la GSP TV
Dacă audienţele nu pot rivaliza cu cele ale staţiilor consacrate, GSP TV se poate consola cu faptul că nu a dus lipsă de reclame, în ciuda acoperirii teritoriale. În intervalul 26 iulie – 10 octombrie au fost difuzate 5.955 de spoturi publicitare