Samsung Electronics intentioneaza sa se extinda in Europa, in pofida crizei financiare, pentru a-si majora cota de piata pe segmentul ecranelor LCD, a declarat vicepresedintele companiei sud-coreene, Yeong-Duk Cho, la inaugurarea celei de-a doua fabrici a grupului din Slovacia, transmite Reuters. "In urmatorii doi-trei ani trebuie sa ne pregatim pentru extindere, in pofida crizei financiare", a declarat acesta, precizand ca Samsung estimeaza ca isi va majora cota pe piata europeana a ecranelor LCD la 22-25 la suta pana in 2011, de la nivelul actual de 20 la suta. Totodata, Yeong-Duk Cho a spus ca profitabilitatea companiei nu este afectata de scaderea preturilor. "Ne vom mentine profitabilitatea, chiar si in aceasta situatie ostila", a afirmat acesta.
Fabrica inaugurata ieri in Slovacia va avea o capacitate anuala initiala de sase milioane de ecrane LCD, care va fi extinsa la zece milioane unitati pana in 2010. Investitia companiei s-a ridicat la 300 milioane euro, iar Uniunea Europeana a aprobat un ajutor de stat de 65 milioane euro pentru realizarea uzinei, care a creat 1.200 de noi locuri de munca. Samsung Electronics pregateste o ofensiva pe pietele emergente, printre care si Romania, pentru a contracara efectele incetinirii economiei globale si oferta excesiva de televizoare cu ecran plat care ar putea determina scaderea puternica a preturilor, a declarat, in august, unul dintre oficialii companiei.
Samsung Electronics intentioneaza sa se extinda in Europa, in pofida crizei financiare, pentru a-si majora cota de piata pe segmentul ecranelor LCD, a declarat vicepresedintele companiei sud-coreene, Yeong-Duk Cho, la inaugurarea celei de-a doua fabrici a grupului din Slovacia, transmite Reuters. "In urmatorii doi-trei ani trebuie sa ne pregatim pentru extindere, in pofida crizei financiare", a declarat acesta, precizand c