Marcile de bere Bergenbier, Ursus si Golden Brau, o companie de telefonie mobila si un jucator din energie se lupta pentru contractul de sponsor principal al echipei nationale de fotbal, estimat la 1,5 milioane de euro anual, in conditiile in care in decembrie anul acesta va expira contractul incheiat de Bergenbier si FRF in 2004.
"In prezent, se poarta negocieri cu trei companii din industria berii si cu alte doua din zona de telefonie mobila si energie electrica", a declarat Ionut Lupescu, directorul general al FRF, fara a dezvalui insa numele companiilor interesate de acest contract. Conform surselor ZF este vorba de Bergenbier (actualul sponsor principal al Nationalei), Ursus (aflat in portofoliul Ursus Breweries) si Golden Brau (detinut de Heineken Romania), iar in telefonia mobila singurul nume vehiculat este Vodafone. Contactati de ZF, reprezentantii Vodafone nu au dorit sa comenteze aceste informatii.
Reprezentantii producatorilor Ursus si Golden Brau nu au infirmat ferm interesul pentru sponsorizarea echipei nationale, dar nici nu au confirmat ca s-ar fi inscris in aceasta lupta". "Avem o relatie buna cu FRF si suntem interesati sa o dezvoltam in continuare", a declarat Mihai Barsan, group brand manager al Ursus Breweries, care a mentionat ca Timisoreana se va concentra in continuare numai pe sponsorizarea Cupei Romaniei.
Echipa nationala de fotbal are pana in decembrie anul acesta un sponsor principal, Bergenbier, si opt sponsori secundari - Pepsi, Vodafone, Raiffeisen Bank, Dacia, Gillette, Adidas, Bigotti si Samsung.
Marcile de bere Bergenbier, Ursus si Golden Brau, o companie de telefonie mobila si un jucator din energie se lupta pentru contractul de sponsor principal al echipei nationale de fotbal, estimat la 1,5 milioane de euro anual, in conditiile in care in decembrie anul acesta va expira contractul incheiat de B