Perioada extrem de fierbinte pentru piata de marketing si publicitate din Romania. Un important grup de comunicare isi intareste pozitia in mediul digital, mai multe companii au anuntat sau sunt pe cale sa anunte oficial cine se va ocupa de conturile lor de media si creatie, apar noi miscari de trupe in agentii, iar cele mai noi campanii publicitare promoveaza noi branduri, schimbari de brand, atitudinea si reactiile companiilor in fata problemelor economice.
Dragos Grigoriu si grupul sau, Tempo, isi intaresc pozitia in zona interactiva atragand in grup firma de comunicare interactiva Kinecto. Dragos Grigoriu a preluat 50% din Kinecto, restul de 50% apartinand fondatorului Radu Ionescu. Acesta a anuntat pe blogul sau ca se desparte de partenerul de pana acum, Martin Stobbs. La randul sau, Victor Kapra scria marti seara pe blogul sau ca firma lui Radu Ionescu este evaluata la 5 milioane, in timp ce un comunicat de presa precizeaza ca anul acesta sunt asteptate venituri de 1 milion de euro din consultanta in comunicare digitala. Dan Tudoroiu descrie, miercuri, pe blogul sau evolutia Tempo in ultima perioada, ce a inclus cedarea diviziei de media catre Aegis, grupul avand in prezent activitati in creatie, BTL, comunicare digitala, PR, strategie si branding, servicii de productie.In zona conturilor de media, Initiative Media a anuntat ca pastreaza, in urma unui pitch dificil, contul Orange Romania. In zona conturilor de creatie, agentia Brandstalk, parte a The Group, a anuntat ca a fost desemnata sa gestioneze strategia si creatia pentru Hyundai Auto Romania, importator auto important ce face parte din grupul Tiriac Auto. In perioada urmatoare sunt asteptate si rezultatele altor licitatii importante pentru conturile unor clienti mari de publicitate.Graffiti BBDO a lansat deja, prin spotul "Fantasy", campania TV pentru brandul german de lactate Muller, la doua