La Redoute, al treilea jucator pe piata comertului cu haine pentru femei din Franta, si-a facut intrarea la nivel local prin intermediul AD First Company, administrata de omul de afaceri Alexandru Diaconu, estimand ca va rula 2,1 milioane de euro in primul an de activitate cu o baza de 15.000 de clienti.
"Negocierile pentru deschiderea operatiunilor La Redoute in Romania au inceput in prima parte a acestui an, iar dupa cateva luni am incheiat parteneriatul prin care compania noastra a obtinut dreptul de a reprezenta exclusiv brandul francez pe piata locala", a declarat Alexandru Diaconu, directorul general al AD First Company, care va folosi doua canale pentru a atrage numarul de clienti targetat si pentru a comercializa articole de imbracaminte, incaltaminte, accesorii si decoratiuni pentru casa - vanzarile prin catalog si magazinul online.
La nivel international, La Redoute foloseste, pe langa vanzarile prin catalog, care au o pondere de peste 50% in totalul afacerii companiei si vanzarile online, care contribuie cu 40%, un al treilea canal de distributie reprezentat de vanzarile traditionale in magazine. In Romania, produsele comercializate prin siteul La Redoute vor avea preturi cuprinse intre un euro si 300 de euro, in functie de articol sau brandul produsului. Printre marcile proprii, La Redoute Creation, La Redoute Essentiels sau Taillissime, compania va comercializa si branduri consacrate printre care Converse, Puma, Nike, Adidas, Cacharel, Geox, Tommy Hilfiger sau Levi's.
"Colectia toamna-iarna contine peste 40.000 de repere si in jur de 7.000 de produse unice. Incepand cu colectia primavara-vara 2009 vom lansa si primul catalog in limba romana, moment in care estimam o crestere a numarului de produse cu aproximativ 20%", spune Diaconu.
Potrivit conducerii companiei, investitia in lansarea La Redoute in Romania, cu tot ce inseamna cr