ARBOevents, companie recent desprinsa din grupul ARBOmedia, se repozitioneaza ca butic de comunicare inovativa, cu numele Tabasco si Ciusca. Kristiano Tabasco, afaceristul german care ar fi cumparat 49% din actiunile companiei, s-a dovedit a fi un personaj fictiv.
Firma de organizare de evenimente ARBOevents a fost infiintata in 2007, printr-un parteneriat intre Serban Ciusca si grupul german ARBOmedia (actionar majoritar). In septembrie, ARBOmedia a fost cumparata de Goldbach, renuntand cu aceasta ocazie la pachetul de actiuni pe care il detinea in ARBOevents. Ciusca a devenit actionar integral si, la putin timp dupa tranzactie, a anuntat ca se afla in discutii pentru vanzarea a 49% din actiunile companiei cu omul de afaceri si specialistul in comunicare Kristiano Tabasco.
Tabasco a devenit un personaj prezent in presa si pe bloguri, fiind descris drept un magnat a carui stabilire in Romania ar putea aduce modificari in primele trei pozitii din topul miliardarilor sau un specialist care marketeaza ceasuri si iahturi. Saptamana aceasta, Tabasco a anuntat printr-un comunicat de presa ca va face marketing politic “la cheie” in Romania, urmand sa fie platit doar in cazul succesului si doar pe baza voturilor obtinute: fiecare vot va fi facturat la pretul unei sticle de palinca.
A doua zi, Ciusca si-a exprimat public rezerva fata de declaratiile lui Tabasco, convocand o intalnire cu presa. In cadrul conferintei si-a facut aparitia si Tabasco, care si-a reintarit planurile de marketing politic si a vorbit despre copilaria sa dificila din Statele Unite, intr-o vizibila neconcordanta cu proaspatul sau partener Ciusca. La un moment dat, Ciusca l-a prezentat pe actorul Ion Stefan, care juca rolul lui Tabasco, recunoscand ca totul fusese o farsa.
Serban Ciusca ramane actionar unic al companiei sale, al carei nume devine Tabaco si Ciusca. “Tabasco este