Dupa aproape un an in care a cautat alternative pentru oferta ostila de preluare a Microsoft, directorul executiv al Yahoo, Jerry Yang, a declarat ca tranzactia dintre cele doua companii este in continuare cea mai buna optiune pentru compania sa de Internet, scrie presa internationala.
Prezent la conferinta Web 2.0 Summit, la cateva ore dupa ce Google a renuntat la parteneriatul de publicitate cu Yahoo, Yang a declarat ca ramane deschis sa vanda compania de Internet catre Microsoft, dar la pretul corect.
“Oamenii care ma cunosc stiu ca nu depinde de mine daca Yahoo va ramane independenta sau nu”, a declarat executivul.
De asemenea, Yang a declarat ca ramane “deschis” (open-minded) in legatura cu vanzarea motorului de cautare pentru afaceri Yahoo catre Microsoft, dar a declarat ca nu au fost “noutati” in discutiile dintre cele doua companii.
Microsoft a facut o oferta de cumparare pentru motorul de cautare dupa ce a retras o oferta pentru intreaga companie in mai.
Actiunile Yahoo au crescut dupa ce zvonurile publicate pe un blog anuntau ca Yahoo si Microsoft sunt in discutii avansate de a vinde compania la un pret cuprins intre 17 si 19 dolari per actiune. De asemenea, blogul a anunta ca Yang ar vrea sa paraseasca functia de director executiv. Oficialii Yahoo au declarat aceste zvonuri false.
Pretul unei actiuni Yahoo este tranzactionat pentru 31 dolari per actiune, cu mult sub pretul oferit initial de Microsoft, iar compania a primit critici dure din partea investitorilor deoarece a fost refuzata oferta gigantului software.
De asemenea, Yang a refuzat sa comenteze legat de discutiile dintre Yahoo si Time Warner despre cumpararea diviziei AOL.
In schimb, co-fondatorul Yahoo si-a facut cunoscuta viziunea sa despre companie si a anuntat ca firma sa isi propune sa devina un brand one-stop consumer, care permite utilizatorilo