Chiar dacă vânzările de autoturisme noi sunt în scădere, preşedintele Automobile Bavaria speră ca veniturile companiei să ajungă la 345 milioane de euro. Deschiderea celor două showroomuri din zona de nord a Capitalei reprezintă cea mai importantă decizie managerială a lui Michael Schmidt. Michael Schmidt a pornit afacerea Automobile Bavaria în 1994, la Braşov. El vindea automobile BMW importate din Germania.
La Bucureşti, primul sediu a fost într-o clădire de birouri în zona Unirii, pentru ca apoi firma să se mute la World Trade Center. În primul an de existenţă pe piaţă, Automobile Bavaria a vândut 11 maşini BMW. Anul trecut, firma a livrat 2.700 de automobile, un record pentru companie.
Prima maşină, un BMW Seria 5 din 1974
Directorul Automobile Bavaria spune că primul contact cu marca BMW este greu de uitat. “Vorbim de România dinainte de revoluţie, când tot ce era «Made in Germany» avea o aură de performanţă maximă şi, adesea, de lux”.
Prima maşină pe care a avut-o a fost un BMW 520, fabricat în 1974, iar cel mai impresionant model al casei bavareze este, în opinia lui Schmidt, BMW 850 CSi. În prezent conduce un BMW Seria 7. “Este probabil cel mai potrivit automobil pentru un om de afaceri, pentru că ai şi un confort exclusivist, şi o forţă a motorului care nu te lasă să uiţi de adrenalină şi de maşina pe care te bucuri că o deţii”, consideră Schmidt.
Showroomurile, decizii importante
Pe plan profesional, pentru Schmidt, cele mai importante decizii au fost deschiderea sediului din Otopeni şi, apoi, a celui din Băneasa. “Un showroom cu service pe şoseaua de centură a fost un pariu pe care l-am pus mizând pe dezvoltarea zonei şi pe potenţialul de extindere al Bucureştiului, mai ales în partea de nord.
Al doilea moment a fost investiţia din Băneasa, care a impu