Duel în eter. Realitatea FM şi Europa FM îşi revendică un format consacrat de televiziune. Sursa: Codrin Prisecaru
1 /.
Jurnalistul Robert Turcescu, proaspăt “uns” director executiv la noul post de radio Realitatea FM, îşi lansează luni, 17 noiembrie, emisiunea “România vorbeşte”. Începând de astăzi, fosta lui emisiune de la Europa FM, “România în direct”, debutează cu un înlocuitor, jurnalistul Adrian Ardelean.
”Eu am lansat marca asta, în 2000”
Emisiunea de la Realitatea FM păstrează formatul celei care l-a consacrat, “România în direct” (produs jurnalistic cu opt ani de existenţă şi brand care rămâne la Europa FM) –, dar se va bucura de o durată extinsă – faţă de jumătatea de oră de până acum – şi de o poziţionare mai bună, în ce priveşte tronsonul orar de difuzare.
“Emisiunea “România vorbeşte”, care va începe să fie difuzată de luni, 17 noiembrie, va păstra acelaşi format, dar se va difuza în intervalul orar 17.15 – 18.00, aşa-numitul drive-time, când oamenii conduc spre casă, după cele opt ore de muncă”, explică el. În condiţiile în care brandul îi rămâne postului Europa FM, realizatorul radio explică de ce noua sa emisiune este promovată de trustul care o găzduieşte cu vechiul nume, respectiv “România în direct”. “A fost, într-adevăr, un comunicat al Grupului Realitatea-Caţavencu (GRC), care a spus că “Turcescu va aduce pe frecvenţele Realitatea FM şi emisiunea “România în direct””. Dar să vă spun ceva! Brandul “România în direct” este brandul Robert Turcescu. Eu l-am lansat în 2000, o dată cu Europa FM.
Eu l-am numit ca atare. Este un program de care sunt foarte ataşat, pentru că l-am creat de la zero”, explică Robert Turcescu, precizând că nu există tensiuni între el şi vechii săi colegi, de care s-a despărţit în relaţii excelente. “Şi lor le-a părut rău că plec, şi mie”, spune el. Emi