UPC Romania, unul dintre jucatorii de pe piata romaneasca de comunicatii fixe, a lansat un nou pachet pentru abonatii la serviciile de televiziune analogica si digitala ce doresc servicii de telefonie fixa fara sa isi piarda numarul de telefon.
Cu noul pachet de servicii 2Play clientii UPC beneficiaza de competitivitatea si avantajul unei oferte financiare 2 in 1 primind o singura factura pentru serviciile de televiziune si telefonie fixa detinute. In plus, ei au posibilitatea de a-si pastra vechiul numar de telefon fix, indiferent de reteaua din care vine, precum si pachetul de servicii de televiziune UPC deja ales“, a declarat Lucian Lupascu, Senior Marketing Manager UPC.
Pachetul UPC 2Play Analogic costa 32 lei pe luna si include programele TV din pachetul de baza analogic si convorbiri gratuite si nelimitate in reteaua UPC oricand si catre alte retele fixe nationale, in afara orelor de varf.
Un alt pachet este UPC 2Play Digital, care permite abonatului acces la 103 canale de televiziune digitala, la care se adauga gratuit pachetul de baza analogic si convorbiri gratuite si nelimitate in reteaua companiei oricand si catre alte retele fixe nationale, in afara orelor de varf.
UPC Romania a inregistrat in cel de-al treilea trimestru al acestui an o scadere de 6% a numarului de clienti pentru serviciile de televiziune, dar pierderea a fost compensata de cresterile inregistrate pe serviciile de telefonie si internet.
Pe segmentul televiziunii prin cablu analogice, operatorul a inregistrat o scadere de aproximativ 15%, de la 1,26 milioane de utilizatori, cat avea in septembrie anul trecut, la 1,07 milioane, cat a raportat in septembrie 2008.
Segmentul de televiziune digitala a inregistrat o crestere de aproximativ 275%, de la 19.600 de clienti, cat erau in primele noua luni ale anului trecut, la 73.300 de clienti, cat a raportat in pri