O clientă a OTP Leasing reclamă faptul că instituţia bancară i-a solicitat să plătească diferenţe uriaşe de curs valutar, după luni întregi de tăcere. Femeia i s-a adresat lui Iulian Urban, pentru sprijin şi consultanţă, iar acesta, la rândul său, a solicitat băncii să argumenteze modul în care a înţeles să îşi trateze clienţii. „Am şi eu o maşină luată în leasing, de la OTP, în luna aprilie“, îşi începe Mirela Constantinescu povestea. „În luna septembrie am primit acasă o adresă de la ei, prin care mi se spunea să plătesc diferenţele de curs valutar. De ce după atâtea luni?“, se întreabă, retoric, clienta băncii. Iulian Urban, prin intermediul Asociaţiei www.AsistenţapentruConsumatori.ro , le-a cerut reprezentanţilor OTP Leasing să-i explice în scris Mirelei Constantinescu motivele pentru care OTP Leasing a facturat, după atâta timp, diferenţele de curs valutar. Rămâne de văzut dacă OTP Leasing va răspunde, în vreun fel, acestei solicitări. O clientă a OTP Leasing reclamă faptul că instituţia bancară i-a solicitat să plătească diferenţe uriaşe de curs valutar, după luni întregi de tăcere. Femeia i s-a adresat lui Iulian Urban, pentru sprijin şi consultanţă, iar acesta, la rândul său, a solicitat băncii să argumenteze modul în care a înţeles să îşi trateze clienţii. „Am şi eu o maşină luată în leasing, de la OTP, în luna aprilie“, îşi începe Mirela Constantinescu povestea. „În luna septembrie am primit acasă o adresă de la ei, prin care mi se spunea să plătesc diferenţele de curs valutar. De ce după atâtea luni?“, se întreabă, retoric, clienta băncii. Iulian Urban, prin intermediul Asociaţiei www.AsistenţapentruConsumatori.ro , le-a cerut reprezentanţilor OTP Leasing să-i explice în scris Mirelei Constantinescu motivele pentru care OTP Leasing a facturat, după atâta timp, diferenţele de curs valutar. Rămâne de văzut dacă OTP Leasing va răspunde, în vreun fel, acestei