Wayne Dunsford, general manager Jim Jam, coordonează lansarea noului post TV în România. Noul canal este dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 1 şi 6 ani şi îmbină divertismentul cu educaţia. Printre brandurile în materie de animaţii care sunt prezente în grila noului post se numără „Trenuleţul Thomas & prietenii săi”, „Dinozaurul Barney”, „Şoricica Angelina Balerina” şi „Constructorul Bob”.
„Între aceste seriale de animaţie vor fi difuzate clipuri educative care învaţă elemente fundamentale de engleză, culori, numere”, povesteşte managerul general al postului. Canalul a fost lansat anul trecut, în decembrie, în Europa Centrală, şi apoi în Orientul Mijlociu şi Asia şi are acum în jur de 10 milioane de abonaţi.
Divertisment şi educaţie
Cel mai mare succes l-a avut în Rusia şi Polonia. „În România am avut deocamdată o lansare tăcută. Unul dintre motivele principale pentru care mă aflu aici este că vrem să facem mai mult zgomot. Suntem impresionaţi de succesul pe alte pieţe, precum Rusia, Polonia, şi vrem să ne asigurăm că brandul are la fel de mult succes şi aici”, spune Dunsford despre prezenţa lui în România. „Nu avem bugete uriaşe de marketing, nu vom avea panouri publicitare prin Bucureşti. Beneficiem însă de programe de calitate”, spune Dunsford, fost director de canale la BBC World Wide.
Clipurile educative, care îi ajută pe preşcolari să înveţe limba engleză s-au dovedit a fi foarte populare pe alte pieţe. „Trebuie să găsim un echilibru. Nu vrem să fim văzuţi ca un canal educaţional. Este un canal de divertisment, pentru copii, iar pentru părinţi, este bine de ştiut că există o dimensiune educativă a programelor”, mai spune managerul general al Jim Jam.
Având în vedere că nu există violenţă în programele Jim Jam, Wayne Dunsford nu dezaprobă desenele în care există asemenea scene. „Cred