Pro TV S.A. va lansa anul viitor un nou post de televiziune si isi va mentine un volum ridicat de investitii, in ciuda crizei financiare globale, potrivit lui Ciprian Stancu, Head of TV Sales la Pro TV S.A.
“Anul viitor vom lansa un nou canal TV si am anuntat asta pentru a sublinia ca planurile noastre nu sunt de criza. Ne pregatim pentru un an mai dificil, dar pentru un an normal in care nu asteptam cutremure majore in spendingul de media sau discontinuitati in businessul pe care il facem ”, a spus, pentru Wall-Street, Ciprian Stancu.
Potrivit managerului, preturile in media nu vor scadea, asa cum nici costurile programelor nu vor deveni mai mici. Se vor produce, totusi, schimbari importante in cotele de piata ale televiziunilor romanesti. Companiile care vor avea de pierdut vor fi cele care isi vor bloca bugetele si nu vor mai investi in imbunatatirea grilei de programe, in lansarea de statii noi sau in marketing.
“Oportunitatile apar mai ales in vremuri de criza. Noi o privim ca pe o oportunitate, nu ca pe o amenintare si atunci cand apare o oportunitate intotdeauna trebuie sa investesti”, spune Stancu.
Valoarea pietei TV, care anul acesta va atinge 500 milioane dolari, va creste cu circa 10-15% anul viitor, sustine managerul.
O alta evolutie importanta va fi cresterea consumului TV in Romania, dupa ani consecutivi de scadere. “Daca ne uitam la trendul de afara, unde lumea iese mai rar la restaurant sau la cinematograf pentru a economisi bani, oamenii daca vor sta in casa vor avea nevoie de entertainment si se vor uita mai mult la TV. Si daca tendinta de descrestere a TV-ului se va stopa, daca o sa avem anul viitor un total TV la fel ca anul acesta, este o performanta. Inseamna ca in termeni reali vorbim de o crestere”.
Cu toate acestea, Stancu i-a avertizat pe oamenii de media si pe clientii invitati la evenimentul “Advertising