Reinert România va intra cu o marcă privată, în aproximativ trei luni, în lanţul de magazine Carrefour, pregătind pentru anul viitor intrarea şi pe alte reţele internaţionale cu mărci proprii. Directorul general al companiei care operează fabrica din comuna Feldioara, judeţul Braşov, spune că „piaţa din România este la început în ce priveşte mărcile private - dacă acum acestea deţin cam 10% din vânzări, în următorii ani nu este exclus ca procentul să ajungă la 50%’’. În prezent, Reinert livrează patru produse către Carrefour, care le vinde sub marca proprie. Acestea sunt produse crud-uscate. „Este vorba de cantităţi mari, pentru întreaga reţea Carrefour”, declară Ovidiu Bocăniciu. Reinert România are în vedere şi dezvoltarea reţelei proprii de magazine.
H&E Reinert România foloseşte numai materie primă din import şi nu intenţionează să investească în ferme proprii, pentru asigurarea materiei prime, aşa cum au ales alţi procesatori de carne. „Materia primă din România, respectiv carnea de porc, nu este încă certificată conform cu cerinţele UE, iar Reinert doreşte începerea exporturilor cât de curând posibil. Pentru acest lucru sperăm şi în susţinerea Ministerului Agriculturii, care ar trebui să se implice mai mult în susţinerea exporturilor de produse din carne din România. Până acum avem doar promisiuni”, a precizat Bocăniciu.
Reinert a intrat pe piaţa din România în primăvara anului trecut, prin deschiderea unei fabrici de mezeluri cu o capacitate de producţie de 10.000 de tone/an, în urma unei investiţii de peste 15 mililioane de euro. Reinert lucrează acum la întreaga capacitate pe partea de produse crud-uscate, pentru care există cerere în creştere pe piaţă. Firma estimează pentru acest an o cifră de afaceri de opt milioane de euro. Reinert România va intra cu o marcă privată, în aproximativ trei luni, în lanţul de magazine Carrefour, pregătind pentr