Cercetările în cazul deraierii celor două trenuri de calcar la Medgidia au fost preluate de către Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Constanţa. Incidentul a fost încadrat drept catastrofă de cale ferată, având în vedere că, înainte cu câteva minute, pe linia de transport călători trecuse rapidul de Suceava. Dacă vagoanele s-ar fi prăbuşit peste trenul de călători, urmările ar fi fost catastrofale. Ancheta stagnează, însă, pentru simplul motiv că SC „Unifer Trans", proprietarul garniturii deraiate, şi firma care are în exploatare tronsonul de cale ferată nu au finalizat încă propriile cercetări, care trebuie să indice vinovatul. Rezultatul anchetei urmează a fi supervizat de Autoritatea Feroviară Română. Ulterior, decizia finală urmează a fi luată de procurori, care vor stabili împotriva cui vor începe urmărirea penală. Deşi prejudiciul se ridică la aproximativ un miliard de lei vechi, niciunul dintre păgubiţi nu a depus încă plângere la poliţie.
Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Cercetările în cazul deraierii celor două trenuri de calcar la Medgidia au fost preluate de către Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Constanţa. Incidentul a fost încadrat drept catastrofă de cale ferată, având în vedere că, înainte cu câteva minute, pe linia de transport călători trecuse rapidul de Suceava. Dacă vagoanele s-ar fi prăbuşit peste trenul de călători, urmările ar fi fost catastrofale. Ancheta stagnează, însă, pentru simplul motiv că SC „Unifer Trans", proprietarul garniturii deraiate, şi firma care are în exploatare tronsonul de cale ferată nu au finalizat încă propriile cercetări, care trebuie să indice vin