Hervis, divizia de retail sportiv a grupului Spar, a inceput expansiunea in Romania la inceputul lui 2007 cu cinci magazine deschise in provincie, insa in mai putin de jumatate de an compania va acoperi si piata din Capitala cu doua magazine de peste 1.500 metri patrati fiecare.
Extinderea Hervis pe piata locala pana la o retea de 50 de magazine pe termen mediu este coordonata de Catalin Pozdarie, cel care a consolidat brandul Adidas in Romania.
"In 2009 vrem sa avem intre patru si cinci deschideri, planurile incluzand si magazine in Bucuresti, astfel incat sa acoperim zonele importante ale acestui oras. Urmatorul Hervis, care va avea o suprafata de aproximativ 1.500 de metri patrati, este planificat pentru centrul comercial din Militari", a declarat pentru ZF Pozdarie. Hervis a deschis primul magazin din Capitala la sfarsitul lunii octombrie in centrul comercial Liberty Center din zona Trafic Greu.
Compania se va alatura astfel altor branduri prezente deja pe piata din Romania, ca Deichmann sau Humanic, sau care vor avea ca rampa de lansare centrul comercial din vestul Capitalei, printre acestea numarandu-se Decathlon sau C&A.
Catalin Pozdarie nu se afla insa la primele contacte cu retailul de imbracaminte. In urma cu 16 ani, in timpul ultimului an de facultate, Pozdarie a intrat in contact cu industria textila, angajandu-se la Steilmann, in departamentul de productie. "Chiar daca de profesie sunt inginer, am o afinitate mult mai mare fata de textile decat fata de metale. Mi-a placut foarte mult domeniul, iar un element esential in intrarea mea la Steilmann l-a constituit cunoasterea limbii germane", spune Pozdarie, care dupa doi ani a intrat in retail, fiind numit director de dezvoltare in cadrul Stefanel, prima companie internationala care a intrat in mod direct pe piata de imbracaminte din Romania.
Dupa ce a pus in aplicare pl