Jocurile video sint preferate de cei mai multi americani atunci cind fac cadouri la diferite ocazii, implicit in timpul sarbatorilor de iarna, arata un studiu prezentat de presa din SUA. Criza economica nu a afectat si vinzarile de jocuri video, cel putin peste Ocean. Comparativ cu 2007, americanii se asteapta ca piata jocurilor video sa creasca, anul acesta, cu pina la 15%. Mai mult, in SUA, noua copii din zece, cu virsta cuprinsa intre 8 si 17 ani, spun ca isi doresc cel putin un joc anul acesta, de Craciun, in timp ce, in 2007, rata era de opt din zece. Expertii spun ca jocurile video sint o achizitie foarte rentabila, pentru ca ofera multe ore de distractie, in timp ce beneficiarii apreciaza acest gen de cadouri si pentru faptul ca nu trebuie platite preturi aditionale. Altfel spus, pentru a folosi o racheta de tenis, este nevoie sa cumperi si mingi, in timp ce jocul video nu cere costuri suplimentare. Apropierea sarbatorilor de iarna a crescut si mai mult vinzarile de jocuri video. In weekend-ul trecut, cel mai mare lant de magazine cu jocuri video din SUA a vindut cu 40% mai mult decit in aceeasi perioada a anului trecut. In aceste conditii, se estimeaza ca, pina la sfirsitul anului, va fi doborit recordul stabilit in 2007, cind vinzarile de jocuri video au atins 17,9 miliarde de dolari, in timp ce, in 2006, suma a fost de "doar" 12,5 miliarde. Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.000 de copii, la cererea lantului de magazine Game Crazy. (NewsIn) Jocurile video sint preferate de cei mai multi americani atunci cind fac cadouri la diferite ocazii, implicit in timpul sarbatorilor de iarna, arata un studiu prezentat de presa din SUA. Criza economica nu a afectat si vinzarile de jocuri video, cel putin peste Ocean. Comparativ cu 2007, americanii se asteapta ca piata jocurilor video sa creasca, anul acesta, cu pina la 15%. Mai mult, in SUA, noua copii din zece