Agentia de turism Accent Travel & Events, unul dintre primii zece jucatori de pe piata de profil, a inregistrat in primele zece luni din acest an o cifra de afaceri de 20,5 milioane de euro, cu circa 50% mai mult fata de aceeasi perioada din anul trecut, datorita incheierii de noi contracte pe segmentul corporate si cresterii pe evenimente, potrivit lui Lucian Boronea, directorul general al agentiei.
"In aceste conditii, cifra de afaceri pe care o estimam pana la sfarsitul anului se va ridica la circa 23,5 milioane de euro, in crestere cu 56% fata de anul trecut dupa calculele noastre, cea mai mare parte a vanzarilor realizandu-se in aceste luni", a declarat Boronea.
El a mai spus ca majorarea veniturilor s-a bazat pe cresterea bugetelor pentru evenimente si travelling a clientilor vechi, dar si prin atragerea de clienti noi precum Romexterra sau compania de inginerie Washington Group.
Potrivit directorului general, circa 95% din venituri sunt generate de clientii corporate.
Printre clienti mari, pe langa cei nou atrasi, se mai numara Orange, Subaru sau Petrom.
"Toate companiile au avut bugete mai generoase anul acesta pentru evenimente de tip traininguri, teambuildinguri fata de anul trecut. Insa cred ca vom asista la o restrangere a bugetelor pentru anul viitor", a spus el.
Anul acesta, cea mai mare parte a veniturilor companiei a fost realizata din turismul intern, 30% din activitatea de ticketing, iar restul de turismul extern si din evenimente.
Pachetele de vacanta pentru destinatiile din Romania, litoral, munte si statiuni balneo-climaterice sunt cele care au adus 43% din vanzarile companiei.
"Pe destinatiile interne, cea mai cautata a fost statiunea Mamaia, iar pe destinatiile externe s-a remarcat Grecia", a precizat el.
Lucian Boronea a mai adaugat ca circa 10% din castigurile totale ale agentiei vor proveni d