Sezonul 2009 al Marelui Circ este, fara indoiala, unul dintre cele mai revolutionare din istoria recenta a F1, (va fi schimbata procedura de calificari, se vrea introducerea medaliilor in locul punctelor), noile monoposturi urmand sa fie radical schimbate, informeaza Gazzetta dello Sport.
Scopul principal al modificarilor la nivel de structura este facilitarea depasirilor, masinile urmand sa fie facute astfel incat spatiul sa permita mai multe dueluri, iar spectacolul sa redevina total in Marele Circ.
FIA vrea sa elimine peste 50% din modificarile aerodinamice pe care echipele le-au facut de-a lungul ultimelor sezoane, cheltuielile team-urilor in tunelul de vant fiind enorme.
Astfel, vor disparea toate anexele din interiorul si din jurul rotilor din fata, forma monopostului urmand sa fie simplificata la maximum. Sezonul 2009 al Marelui Circ este, fara indoiala, unul dintre cele mai revolutionare din istoria recenta a F1, (va fi schimbata procedura de calificari, se vrea introducerea medaliilor in locul punctelor), noile monoposturi urmand sa fie radical schimbate, informeaza Gazzetta dello Sport.
Scopul principal al modificarilor la nivel de structura este facilitarea depasirilor, masinile urmand sa fie facute astfel incat spatiul sa permita mai multe dueluri, iar spectacolul sa redevina total in Marele Circ.
FIA vrea sa elimine peste 50% din modificarile aerodinamice pe care echipele le-au facut de-a lungul ultimelor sezoane, cheltuielile team-urilor in tunelul de vant fiind enorme.
Astfel, vor disparea toate anexele din interiorul si din jurul rotilor din fata, forma monopostului urmand sa fie simplificata la maximum.