Utilizatorii care folosesc MySpace si pe telefonul mobil vor putea urmari programe TV in timp ce se deplaseaza pe strada.
Reteaua sociala detinuta de News Corp. va produce videoclip-uri de la paginile membrilor disponibile pentru vizualizare pe telefonul mobil, printre care BlackBerry Bold, Palm Centro, Motorola Q9, LG Voyager, Nokia N95 si Samsung Instinct, scrie presa internationala.
Membrii MySpace vor urmari clipuri postate pe paginile lor, precum si pe ale prietenilor. De asemenea, ei vor putea sa vada clipuri produse de TMZ, site-ul de barfe si stiri despre celebritati detinut de Time Warner, dar si de Liga Natioanala de Hochei, revista National Geographic, ziarul de satira The Onion si altele.
Serviciul gratuit va fi susinut de veniturile din publicitate. MySpace si alte companii incearca sa exploateze mica piata de publicitate prin telefonia mobila aflata in continua crestere.
MySpace a refuzat sa comenteze despre costul proiectului sau cat de multi bani a folosit pentru a-l crea.
“Acestea sunt ceea ce jucatorii puternici incearca sa faca si va urma sa atraga atentia asupra acestui fapt”, a declarat David Card, care a clasat tranzactia la nivel mediu in termeni ai importantei.
Clipurile de pe MySpace vor fi trimise sau incarcate de pe paginile retelei sociale decat descarcate pe telefonul mobil. Pentru acest motiv, clip-urile nu vor fi disponibile pe terminalul iPhone, care functioneaza prin descarcarea acestor clip-uri.
MySpace, una dintre cele mai mari retele sociale, planuieste sa sprijine descarcarile de clipuri pe telefoanele mobile in viitor, a declarat purtatorul de cuvant.
Strategia de crestere a MySpace include dezvoltarea de aplicatii pentru telefonul mobil, precum si piete internationale si construirea serviciului de muzica. Achizitiile sunt importante pentru aceasta strategie, a declarat directorul