Tarom a fost cea mai punctuala companie aeriana din Europa, in perioada aprilie-octombrie, in ceea ce priveste plecarile, si a ocupat locul zece la livrarea la timp a bagajelor pasagerilor, in randul celor 30 de operatori inclusi in statistica Asociatiei Companiilor Aeriene Europene (AEA). Datele fac referire la cursele pe distanta scurta si medie, operate in intervalul aprilie-octombrie, respectiv sezonul de vara. Tarom a inregistrat o regularitate a zborului de 100%, fiind pozitionata tot pe primul loc, alaturi de compania Icelandair, care a obtinut acelasi procentaj, potrivit AEA. In ceea ce priveste livrarea bagajelor, Tarom a ocupat locul zece, cu o medie de 9,2 bagaje pierdute la 1.000 de pasageri. In total, compania a avut in sezonul de vara 664.268 de clienti. Primul loc in acest top a revenit operatorului ucrainean AeroSvit, cu 3,6 bagaje pierdute la mia de pasageri.
Tarom a fost cea mai punctuala companie aeriana din Europa, in perioada aprilie-octombrie, in ceea ce priveste plecarile, si a ocupat locul zece la livrarea la timp a bagajelor pasagerilor, in randul celor 30 de operatori inclusi in statistica Asociatiei Companiilor Aeriene Europene (AEA). Datele fac referire la cursele pe distanta scurta si medie, operate in intervalul aprilie-octombrie, respectiv sezonul de vara. Tarom a inregistrat o regularitate a zborului de 100%, fiind pozitionata tot pe primul loc, alaturi de compania Icelandair, care a obtinut acelasi procentaj, potrivit AEA. In ceea ce priveste livrarea bagajelor, Tarom a ocupat locul zece, cu o medie de 9,2 bagaje pierdute la 1.000 de pasageri. In total, compania a avut in sezonul de vara 664.268 de clienti. Primul loc in acest top a revenit operatorului ucrainean AeroSvit, cu 3,6 bagaje pierdute la mia de pasageri.