Deşi se împlinesc zece zile de la alegeri, străzile sunt în continuare asediate de materiale de propagandă
În timpul alegerilor, toate marile oraşe au devenit front de luptă electorală. Nici Constanţa nu a făcut excepţie, ba mai mult, este unul dintre oraşele în care publicitatea electorală stradală este foarte agresivă.
Mâine se împlinesc zece zile de la alegeri şi, cu toate astea, spaţiul public nu a revenit la forma dinaintea scrutinului pentru parlamentare. Străzile oraşului sunt încă pline de afişe electorale de toate culorile, mesh-uri, bannere şi tot felul de forme de materiale de propagandă. Deşi lupta electorală s-a încheiat, iar cei care vor decide destinele ţării în următorii patru ani au fost decişi, candidaţii la Parlament, unii învinşi, alţii câştigători, continuă să ne privească din afişe, unii pozând pur şi simplu, alţii făcându-ne tot felul de semne cu mâinile. Indiferent de ipostază, afişele expirate deranjează retina, chiar dacă mulţi dintre noi s-au învăţat să le ignore, unii chiar dinainte de alegeri.
Multe dintre panourile stradale păstrează şi astăzi afişele, semn că au fost închiriate pe o perioadă mai lungă de timp, probabil pentru ca personajul politic să se întipărească mai bine în conştiinţa colectivă.
Partidele şi-au amintit de Peninsulă
Nici partea veche a oraşului - Peninsula - nu a scăpat de foamea publicitară a candidaţilor diverselor partide. Culorile vii ale afişelor electorale, menite să atragă şi să reţină privirea preţ de câteva secunde, necesare transmiterii mesajului electoral, contrastează cu nuanţele de gri şi bej şters ale clădirilor din Peninsulă, multe împovărate de trecerea timpului şi transformate în ruine. Această zonă uitată de administraţie, dar şi de partide, care se încăpăţânează să existe aşa, alterată, ca o formă de reproş la adresa gospodarilor oraş