In conditiile in care nu se va gasi un cumparator al locului ramas vacant dupa retragerea Honda, McLaren Mercedes si Ferrari vor fi fortate de Bernie Ecclestone sa concureze in noul sezon cu cate trei monoposturi, in loc de doua cate au in acest moment. Contractul incheiat intre FIA si sponsori prevede ca pe grila de start trebuie sa fie 20 de masini, iar cele doua team-uri ar putea intregi numarul, informeaza Gazzetta dello Sport.
Retragerea Honda ii da batai de cap lui Ecclestone, salvarea venind din partea McLaren si Ferrari, echipe cu bugete mari si care isi pot permite sa introduca in lupta fiecare cate un nou monopost.
Televiziunile care transmit evenimentul ar putea cere despagubiri din partea FIA daca nu vor fi 20 de masini aliniate la start pentru fiecare Grand Prix.
Interesant este faptul ca cele doua masini nu vor fi punctate nici la piloti si nici la constructori, masura fiind una pur comerciala. In conditiile in care nu se va gasi un cumparator al locului ramas vacant dupa retragerea Honda, McLaren Mercedes si Ferrari vor fi fortate de Bernie Ecclestone sa concureze in noul sezon cu cate trei monoposturi, in loc de doua cate au in acest moment. Contractul incheiat intre FIA si sponsori prevede ca pe grila de start trebuie sa fie 20 de masini, iar cele doua team-uri ar putea intregi numarul, informeaza Gazzetta dello Sport.
Retragerea Honda ii da batai de cap lui Ecclestone, salvarea venind din partea McLaren si Ferrari, echipe cu bugete mari si care isi pot permite sa introduca in lupta fiecare cate un nou monopost.
Televiziunile care transmit evenimentul ar putea cere despagubiri din partea FIA daca nu vor fi 20 de masini aliniate la start pentru fiecare Grand Prix.
Interesant este faptul ca cele doua masini nu vor fi punctate nici la piloti si nici la constructori, masura fiind una