El este responsabil de celebrul slogan pentru Connex, “Viitorul sună bine”, de zânul de la Banca Transilvania şi de afacereza care se vorbeşte pe Money Channel. Destinul lui Liviu David seamănă cu un film. În anii ‘90 a trimis nişte caricaturi la agenţia D’Arcy şi a fost angajat copywriter. Astăzi este director de creaţie al agenţiei Next Advertising.
- N-aveţi senzaţia că în ziua în care aţi mers cu desenele acelea la D’Arcy Dumnezeu a fost media-planner?
- Nu doar în ziua aia. Viaţa mea e o înlănţuire de întâmplări care urmăresc o traiectorie bine stabilită. M-au luat în armată la timp, înainte să păţesc ceva serios şi iremediabil la Combinatul Chimic Borzeşti – după câteva minore accidente fizico-chimice pe acolo.
Am luat la facultate din armată, eliberându-mă înainte să mă prindă Revoluţia pe străzi cu arma în mână. Am pierdut bursa în anul de Master pentru că am chiulit două săptămâni încercând ilegal - fără succes - să trec graniţa în Slovenia. M-am apucat de caricatură pe la diverse publicaţii ca să compensez bursa pierdută. Am trimis apoi desenele la D’Arcy, şi uite... Totul se leagă, nimic nu se pierde. Nici ce am învăţat în Australia nu a fost degeaba. Nu ştiu unde mă duce drumul, dar sunt convins că nimic nu e întâmplător în viaţă.
- În publicitate se practică mai mult decât în alte domenii “lauda de sine”. Dumneavoastră “de ce nu comunicaţi” astfel?
- Majoritatea agenţiilor pretind că sunt “creative”, “eficiente”, “out-of-the-box”, bla bla bla. Incredibil cât de mult talent e în ţara asta. Ce rost are să mai vină încă unii care să spună acelaşi lucru? Personal, prefer să deschid gura doar atunci când am ceva de arătat. Sau nici atunci. Să vorbească alţii despre mine sau munca mea, dacă merită osteneala.
- Viitorul an „sună bine“ pentru publicitate?