Începând de vineri, 26 decembrie¸ Banca Comercială Română (BCR) modifică, politica de comisioane pentru operaţiunile desfăşurate prin intermediul contului curent, de către persoanele fizice şi persoanele fizice autorizate.
Sorin Mititelu, director executiv al Direcţie Dezvoltare Afaceri şi Produse Retail în cadrul BCR a evidenţiat că principalul obiectiv al băncii prin acest demers este acela de garantare a competitivităţii prin adaptarea în permanenţă a preţurilor ofertei de produse şi servicii bancare, în funcţie de nevoile clienţilor şi de condiţiile pieţei. „Vrem să continuăm programul de educare a clienţilor în ceea ce priveşte utilizarea canalelor alternative". Astfel, prin majorarea comisioanelor pentru operaţiunile cu numerar se încurajează orientarea către 24 Banking sau variante alternative. De asemenea, 12 operaţiuni şiservicii comisioanele aferente sunt reduse la zero, cum ar fi cele legate de întocmirea contractelor de garanţie imobiliară eliberarea scrisorii de bonitate/referinţă ori comisioanele depunerile de numerar în conturile altor clienţi. „În afară de avantajele băneşti de care beneficiază clienţii BCR care efectuează operaţiuni fără numerar, calitatea servirii se va îmbunătăţi semnificativ", a adăugat Sorin Mititelu. În scopul simplificării tarifului, BCR introduce un nivel de comisionare fix de 10 lei sau 10 euro, în funcţie de moneda caracteristică serviciului/operaţiunii furnizate.
Începând de vineri, 26 decembrie¸ Banca Comercială Română (BCR) modifică, politica de comisioane pentru operaţiunile desfăşurate prin intermediul contului curent, de către persoanele fizice şi persoanele fizice autorizate.
Sorin Mititelu, director executiv al Direcţie Dezvoltare Afaceri şi Produse Retail în cadrul BCR a evidenţiat că principalul obiectiv al băncii prin acest demers este acela de garantare a competitivităţii pri