Bruce Willis si Elle Macpherson vor aparea intr-o reclama TV in valoare de 9,4 milioane de euro pentru compania de asigurari britanica Norwich Union, care se relanseaza sub numele Aviva, informeaza editia electronica a publicatiei The Telegraph. Protagonistii reclamei, una dintre cele mai scumpe din istoria advertisingului, sint Elle Macpherson (foto), Bruce Willis, Edna Everage si Alice Cooper, vedete care, de asemenea, si-au schimbat numele inainte de a cunoaste celebritatea. In reclama vedetele sint aratate asa cum erau in tinerete, inainte de a-si fi schimbat numele, iar apoi lamaturitate, in momentele lor de glorie. Rebrandingul Norwich Union va fi finalizat in iunie 2009, cind va trece oficial al numeleAviva, insa campania va fi lansata pe 26 decembrie, cind britanicii sarbatoresc Boxing Day, o zi in care, potrivit traditiei, trebuie date cadouri membrilor societatii cu posibilitati financiare reduse. Norwich Union isi deruleaza deja activitatea sub numele Aviva in peste 20 de tari din Europa, America de Nord si zona Asia-Pacific, iar campania publicitara marcheaza ultima etapa a procesului de rebranding. "Aceasta campanie comunica schimbarea noastra de nume intr-o maniera dinamica, semnalind un inceput al unei si mai bune relatii cu clientii", a declarat Amanda Mackenzie, Chief Marketing Officer al Aviva Cea mai scumpa reclama din istoria advertisingului a fost pentru parfumul Chanel No.5 si a costat circa 19 milioane de euro. (Mediafax) Bruce Willis si Elle Macpherson vor aparea intr-o reclama TV in valoare de 9,4 milioane de euro pentru compania de asigurari britanica Norwich Union, care se relanseaza sub numele Aviva, informeaza editia electronica a publicatiei The Telegraph. Protagonistii reclamei, una dintre cele mai scumpe din istoria advertisingului, sint Elle Macpherson (foto), Bruce Willis, Edna Everage si Alice Cooper, vedete care, de asemenea, si-au