Încet, dar sigur, telefonul mobil îşi cåştigă rolul de canal principal de marketing şi publicitate, nu numai la nivel internaţional, ci şi în Romånia. Piaţa romånească descoperă serviciile de mobile marketing, în timp ce companiile din SUA, de exemplu, fac deja calcule cåt vor economisi investind mai mult în promovarea prin new media în detrimentul canalelor de marketing tradiţionale. Eric Holmen, preşedinte al SmartReply şi membru în Mobile Marketing
Încet, dar sigur, telefonul mobil îşi cåştigă rolul de canal principal de marketing şi publicitate, nu numai la nivel internaţional, ci şi în Romånia.
Piaţa romånească descoperă serviciile de mobile marketing, în timp ce companiile din SUA, de exemplu, fac deja calcule cåt vor economisi investind mai mult în promovarea prin new media în detrimentul canalelor de marketing tradiţionale. Eric Holmen, preşedinte al SmartReply şi membru în Mobile Marketing Association, notează, citånd un studiu TNS Media Intelligence, că cele mai mari lanţuri de retail din SUA şi-au redus bugetele pentru publicitate TV cu 34%, „însă analiştii omit să menţioneze că, în schimb, piaţa de mobile advertising (din America - n.r.) va atinge, pentru prima dată, în acest an, un miliard de dolari, iar în 2013, previziunile arată un avans pånă la valoarea de 7,5 miliarde“.
Păstrånd proporţiile şi cu menţiunea că în Romånia acest segment se află la început, „valoarea pieţei de mobile advertising s-ar putea dubla de la an la an“, afirmă Stephanie Jackson, senior director Online and Internet Services la Vodafone Romånia.
Oana Comănescu, ContentΜltimedia Division Manager la Orange Romånia, spune că „pe piaţă activează mai multe companii care oferă servicii de tip business to business, prin intermediul reţelelor de telefonie mobilă, în vederea desfăşurării unor acţiuni de mobile marketing, derulate de companii din Romånia, cu resp