O mai tineti minte pe veverita care facea braziliana in spotul comercial de la Carlsberg? Sau masinile Toyota care plonjau la cea mai sensibila atingere in reclamele prezentate inainte de Euro 2008, ce aveau ca tema meciurile nationalei Frantei cu Romania, Olanda si Italia? Sau pe Jackie Chan chinuindu-se sa ajunga la Olimpiada intr-o reclama la Visa? Au fost cele mai hazlii reclame din 2008, anul in care Campionatul European de fotbal si Olimpiada ne-au tinut aproape toata vara conectati in fata televizoarelor si a site-urilor de specialitate.
O serie de spoturi comerciale cu Toyota in prim-plan ce au avut in vedere partidele Frantei de la Euro 2008 cu Romania, Olanda si Italia au avut ca tema faptul ca adversarii Frantei simuleaza in careul de 16 metri. Un francez, care poarta tricoul nationalei "cocosului galic" incearca sa parcheze o Toyota langa o masina galbena, cam uzata, dar care are pe ea imprimat steagul Romaniei.Da cu spatele cu mare grija, si cand vrea sa coboare, atinge masina galbena care in acel moment plonjeaza doua locuri mai incolo. Omul se uita stupefiat si, langa el, era un politist care raporta accidentul. "Nu ai vazut ca s-a aruncat? A plonjat!", a strigat de cateva ori, revoltat, francezul, imitand jucatorii care protesteaza la deciziile arbitrului atunci cand dicteaza un penalty.
Toyota les bleus "france - roumanie"
CLIK pe link pentru a vedea si celelalte doua spoturi, cu Italia si Olanda
Meciul Germania - Polonia ce a avut loc la Euro 2008 a depasit limitele unui simplu meci de fotbal. In presa, a fost un adevarat razboi. Polonezii au inceput primii, afirmand ca "jucatorii nostri sunt mai destepti de 16 ori decat cei ai Germaniei". Pe youtube, fanii celor doua echipe au postat mai multe filmulete ironice la adresa rivalilor. Pana la urma, cine a furat masin