Piata romaneasca de comunicatii mobile nu va cunoaste o scadere anul acesta, iar compania care va reusi sa creasca valoarea pietei va avea cel mai mult de castigat.
"Piata nu va scadea anul acesta, in conditiile de maturizare a pietei trebuie sa ne gandim cum sa mentinem piata la nivelul cresterii din 2008 pentru ca oamenii incep sa devina mult mai pretentiosi, iar firma care o sa castige este cea care va reusi sa extinda piata, care nu o sa se mai concentreze numai pe servicii de voce", a declarat, pentru Wall-Street, Gabriel Ionita, manager dezvoltare produse si servicii, in cadrul departamentului de marketing si comunicare al Cosmote Romania.
Potrivit acestuia, piata se maturizeaza , iar in conditiile maturizarii apar noi tehnologii pe piata , dar si noi competitori fiind greu de preconizat nivelul atins in acest an.
"Competitia creste, iar piata se transforma intr-una in care nevoile clientului devin foarte importante, iar compania care va oferii cele mai bune servicii va avea de castigat pentru ca profitul il faci din clienti satisfacuti si nu din clieti pe care ii fortezi sa ramana cu tine", a mai declarat Gabriel Ionita.
Scaderea tarifelor de interconectare nu va afecta business-ul Cosmote, iar portabilitatea face parte din strategia operatorului pentru acest an.
"Portabilitatea este o unealta care ne ajuta in achizitii de clientii atat postpaid, cat si prepay si faca parte din strategia noastra de business pentru 2009. Scadere tarifelor de interconectare nu credem ca ne va afecta cresterea businessului in acest an ci dimpotriva suntem optimisti",a mai spus reprezentantul Cosmote.
Desi este in dezavantaj fata de media pietei in ceea ce priveste segmentul postpaid, Cosmote nu va avea ca principal target doar dezvoltarea acestei parti a portofoliului de clienti.
"Pentru noi si postpaid-ul si prepay-ul sunt la fel de impo