Primăria şi Consiliul Local Corbu vor prezenta mâine, rezultatele implementării proiectului „Intervenţii în situaţii de urgenţă în comunele Corbu şi Istria".
Proiectul a fost derulat cu sprijin financiar nerambursabil din partea Uniunii Europene, acordat prin intermediul schemei de granturi PHARE „Fondul de modernizare pentru dezvoltarea administraţiei la nivel local III-IV".
Astfel, Consiliul Local al comunei Corbu, în cadrul unui consorţiu public din care face parte şi Consiliul Local al comunei Istria, şi-a propus modernizarea infrastructurii interne de lucru pe segmentul serviciilor de intervenţii în situaţii de urgenţă.
Printre obiectivele proiectului se numără dezvoltarea capacităţii tehnice a Consiliului Local Corbu şi a Consiliului Local Istria de a interveni cu o mai mare eficienţă în situaţiile de urgenţă ce pot apărea, precum şi instruirea adecvată a persoanelor ce urmează a fi selectate pe schema de voluntariat.
Bugetul total al proiectului este de 121.460 euro, din care 108.099,40 euro reprezintă finanţarea europeană, iar 13.360,60 euro co-finanţarea asigurată de autorităţile locale din Corbu şi Istria. Potrivit primarului comunei Corbu, Marian Gălbinaşu, durata de implementare a proiectului a fost de 12 luni.
Primăria şi Consiliul Local Corbu vor prezenta mâine, rezultatele implementării proiectului „Intervenţii în situaţii de urgenţă în comunele Corbu şi Istria".
Proiectul a fost derulat cu sprijin financiar nerambursabil din partea Uniunii Europene, acordat prin intermediul schemei de granturi PHARE „Fondul de modernizare pentru dezvoltarea administraţiei la nivel local III-IV".
Astfel, Consiliul Local al comunei Corbu, în cadrul unui consorţiu public din care face parte şi Consiliul Local al comunei Istria, şi-a propus modernizarea infrastructurii interne de lucru pe segmentul serviciilor de intervenţii