» Bulevardul Constantin Prezan a fost inclus pe lista zonelor protejate si nu se poate renunta la actualul pavaj.
» Primaria Capitalei ar vrea sa asfalteze drumul, dar nu a primit aprobarea Ministerului Culturii.
» In primavara vor incepe lucrarile de refacere a fundatiei de beton, pentru care se vor cheltui 2,4 milioane euro.
Piatra cubica de pe Bd. Constantin Prezan din Capitala a devenit spaima soferilor. In loc ca drumul sa fie plan, e plin de denivelari, pietre iesite si reprezinta o provocare pentru soferi. Edilii nostri au vrut sa pastreze aerul de Micul Paris, dar nu au imprumutat si tehnologia necesara pentru ca drumurile pavate in acest fel sa fie ca in capitala Frantei. Zilnic, mii de masini sunt nevoite sa faca slalom printre pietre, in timp ce edilii ridica neputinciosi din umeri: zona e monument istoric si nu se poate renunta la piatra cubica. Asa ca una dintre cele mai importante artere ale Bucurestiului, cu trafic rutier intens, a ajuns sa arate mai prost decat un drum comunal.
Mai rau ca la tara
Bucurestenii care parcurg des distanta dintre Arcul de Triumf si Piata Charles de Gaulle au ajuns la capatul rabdarii din cauza starii proaste in care se afla drumul, mai rau ca la tara. Pietrele din pavaj, in loc sa fie aranjate toate la acelasi nivel, au luat forme ciudate si au determinat denivelari peste care masinile trec cu greu. soferii blesteama de fiecare data cand ajung in aceasta zona si se gandesc ce piese de la masina vor ceda primele si ce cheltuieli vor avea de suportat.
"Nu e normal ce se intampla aici. Strada e valurita de ani de zile si nu se ia nici o masura. Mai vezi din cand in cand cativa muncitori care indreapta pietrele si apoi acestea o iau iar razna. Primarii au asfaltat tot ce au putut, au pus borduri si pe unde nu era necesar, iar pentru Prezan nu au gasit nici o solutie",