- Comunicate - nr. 237 / 14 Ianuarie, 2009 In cei 77 de ani de existenta a retelei sale, SPAR s-a reformat continuu, in concordanta cu caracteristicile specifice ale fiecarei piete nationale. In aceste zile, compania SPAR Romania si-a definitivat strategia de dezvoltare imediata a formatului magazinelor retelei in Romania. Magazinele noastre vor propune locuitorilor din toate orasele unde suntem prezenti aceeasi oferta variata de alimente proaspete, de la legume, fructe si mezeluri, pana la produsele gata preparate dupa retete proprii, produse de bacanie si produse refrigerate, precum si prin respectarea acelorasi standarde de excelenta ale SPAR International. De asemenea, SPAR Romania a decis sa se concentreze in special pe un format de magazine de tip supermarket, de dimensiuni mai reduse, care s-a dovedit a fi cel mai performant, dar cu o oferta completa de produse, la cele mai competitive preturi in toate orasele in care operam magazine. In acest context, SPAR decide suspendarea activitatilor operationale pentru magazinul din Targu-Mures. "Am convenit ca magazinul din Targu-Mures are un format prea mare, atipic pentru ceea ce se doreste a fi conceptul SPAR in tara noastra", declara directorul general al SPAR Romania, Sorana Georgia. "Am deschis magazine noi sau am preluat si modernizat magazine existente, atat in orase mari, cat si in localitati mai mici. Am urmarit sa punem la dispozitia locuitorilor acestora o forma profesionista si moderna de comert", a declarat directorul general al SPAR Romania, Sorana Georgia. SPAR a intrat pe piata din Romania in anul 2006, iar in prezent opereaza 21 unitati in Arad (2 magazine), Resita (2 magazine) , Deva (doua magazine), Odorheiu-Secuiesc, Alba-Iulia (3 magazine), Targu-Mures, Constanta, Hateg, Medias, Ramnicu-Valcea, Orsova, Sfantu-Gheorghe, Petrosani, Ineu, Chisineu-Cris si Otelu Rosu. Departamentul de Marketin