Companiile de asigurări au început să includă în ofertele campaniei RCA şi poliţe pentru locuinţe, asemănătoare celor care vor deveni obligatorii de la 1 iulie. Asigurătorii şi-au modificat strategia tradiţională a campaniilor promoţionale prin care încearcă să atragă cåt mai mulţi clienţi pentru poliţele obligatorii de răspundere civilă auto (RCA). Cadourile promoţionale oferite pånă anul trecut - şepci, genţi de voiaj şi premii la tombole - au fost în
Companiile de asigurări au început să includă în ofertele campaniei RCA şi poliţe pentru locuinţe, asemănătoare celor care vor deveni obligatorii de la 1 iulie.
Asigurătorii şi-au modificat strategia tradiţională a campaniilor promoţionale prin care încearcă să atragă cåt mai mulţi clienţi pentru poliţele obligatorii de răspundere civilă auto (RCA). Cadourile promoţionale oferite pånă anul trecut - şepci, genţi de voiaj şi premii la tombole - au fost înlocuite de reduceri aplicate la alte asigurări facultative. Cele mai multe companii care au adoptat această strategie încearcă să impulsioneze vånzările de poliţe pentru locuinţe. Cinci societăţi practică tarife mai mici la aceste asigurări dacă sunt cumpărate odată cu cele auto obligatorii. În plus, trei asigurători au structurat poliţele pentru locuinţă, våndute la pachet cu cele RCA, astfel încåt să semene cu asigurările obligatorii care le vor fi impuse romånilor de la 1 iulie. Asemănările se referă fie la riscurile acoperite, fie la suma asigurată.
Potrivit proiectului de lege care reglementează introducerea asigurării obligatorii a locuinţelor, poliţele vor acoperi trei riscuri catastrofice - inundaţii, alunecări de teren şi cutremur. Asigurarea va costa 20 de euro pentru casele cu structură din beton armat, asigurate pe o sumă de 20.000 de euro, respectiv de zece euro pentru casele din chirpici, vălătuci, care pot fi asigurate pentru 10.000