Mamele controleaza bugetul familiei in aproape orice tara de pe glob. Doar in SUA, cheltuielile casei reprezinta o "felie" de 2,1 trilioane de dolari anual, adica aproximativ Produsul Intern Brut al Italiei, a saptea economie a lumii.
Este normal ca toti cei care vand ceva sa doreasca sa ajunga la inima mamelor, pentru a le convinge sa cumpere produsul lor.
Insa, cu toate eforturile facute pana acum, comerciantii trebuie sa se straduiasca mai mult pentru a convinge aceasta categorie democrafica, semnaleaza Forbes.
Femeile nu se simt convinse de reclame fie pentru ca acestea nu "rezoneaza" cu ele, fie pentru ca nu sunt adresate deloc mamelor.
Cine va reusi sa le convinga pe mamici sa cheltuiasca pe produsul sau ar putea face bani frumosi. Un prim pas in acest sens este lecturarea listei cu sfaturi in acest sens propusa de publicatia americana.
Curteaza-o pe net
Mamicile sunt online. Din ce in ce mai multe se folosesc de Internet pentru a cauta detalii despre diverse produse. Nu va bazati doar pe bannere - mamele vor sa se implice intr-o conversatie, de aici si aparitia unui numar mare de bloguri.
Unele videobloguri au inceput sa le permita mamelor sa posteze imagini cu ele testand un numit produs - si atrag audiente destul de mari.
Lucreaza cu o mamica celebra
Poate fi destul de costisitor sa convingi o mamica celebra sa-ti faca reclama la produs, dar merita.
Rezolva o problema
Doua din trei mame intentioneaza sa renunte la cheltuielile care nu sunt absolut necesare anul acesta.
Indiferent ce metoda de marketing ai alege, asigura-te ca subliniezi felul in care produsul tau ajuta la rezolvarea unei probleme reale pe care o au mamele.
Urmeaza liderul
Mamicile se bazeaza mult pe sfaturile si recomandarilor