Noile telefoane mobile, dotate cu numeroase aplicatii, ii enerveaza si streseaza pe utilizatori, potrivit unui studiu realizat in Marea Britanie si Statele Unite ale Americii de o companie de telefonie mobila, informeaza BBC News Online. Potrivit studiului Mformation, circa 61 la suta dintre respondenti spun ca noile aplicatii ale telefoanele mobile sunt la fel de complicate precum tranzactiile bancare, in timp ce 81 la suta s-au declarat enervati de dificultatile cu care se confrunta atunci cand folosesc optiunile telefoanelor de ultima generatie.
Dintre cei 4.000 de participanti la sondaj, 95 la suta au declarat ca ar incerca mai multe servicii noi daca telefoanele ar avea aplicatii mai usor de accesat. "Exista enorm de multe lucruri pe care un telefon de ultima generatie le poate face, dar paradoxul este ca foarte putini oameni folosesc aceste functii", a spus un reprezentant al Mformation. Potrivit sondajului, 61 la suta dintre participanti au declarat ca renunta sa mai foloseasca o aplicatie daca nu reusesc sa o acceseze foarte simplu.
Noile telefoane mobile, dotate cu numeroase aplicatii, ii enerveaza si streseaza pe utilizatori, potrivit unui studiu realizat in Marea Britanie si Statele Unite ale Americii de o companie de telefonie mobila, informeaza BBC News Online. Potrivit studiului Mformation, circa 61 la suta dintre respondenti spun ca noile aplicatii ale telefoanele mobile sunt la fel de complicate precum tranzactiile bancare, in timp ce 81 la suta s-au declarat enervati de dificultatile cu care se confrunta atunci cand folosesc optiunile telefoanelor de ultima generatie.
Dintre cei 4.000 de participanti la sondaj, 95 la suta au declarat ca ar incerca mai multe servicii noi daca telefoanele ar avea aplicatii mai usor de accesat. "Exista enorm de multe lucruri pe care un telefon de ultima generatie le poate face, da