Extinderea portofoliului de site-uri, dublarea cifrei de afaceri sau, dimpotriva, concentrarea pe mai putine directii de business fac parte din planurile anuntate de trei jucatori ai industriei online la intalnirea lunara Webclub.
Pentru Grupul Realitatea-Catavencu, prima schimbare din 2009 este crearea unei structuri unice dedicate new media. Astfel, sub brandul F5 se vor reuni atat resursele editoriale new media ale grupului, cat si cele de vanzari si cele tehnice.
Pe plan editorial, Dragos Stanca, managing director F5, tinteste pozitia de lider pe segmentul de “hard news” prin realitatea.net, care va fi relansat in lunile martie-aprilie sub forma unui portal multibrand, dar si ascensiunea viitorului portal de business money.ro in top 3 pe categoria sa, pana la sfarsitul anului.
Pe zona de parteneriate, F5 va continua dezvoltarea companiilor-satelit Xipe Interactive – in parteneriat cu Senior Interactive (proiecte lansate: AutoNovo.ro si SincronHR.ro), ekSellerator – alaturi de Kondiment (proiect lansat: platforma e-commerce Sellerator si Buyos.com in pregatire) si, cea mai recent infiintata, compania Free Road – in parteneriat cu Tree Works (platforma colaborativa TPU.ro, in lucru).
In 2008, veniturile din publicitate ale diviziei de new media a Realitatea-Catavencu au depasit 1 milion de euro, in crestere de peste 2,5 ori, au anuntat reprezentantii companiei. De asemenea, echipa dedicata online-ului in Realitatea-Catavencu este de peste 130 de oameni.
Dublarea afacerilor in 2009 pentru MediaPro Interactiv
Prioritatile lui Orlando Nicoara, director executiv al Media Pro Interactiv sunt motorul de cautare okidoki.ro si portalul apropo.ro. “Ca sa ajungem numarul unu cu apropo.ro trebuie sa depasim toata pleiada de site-uri de la Inform Media”, a spus Nicoara.
Pentru 2009, MediaPro Interactiv tinteste dublarea afacerilor, in