Interactions, afacerea lansata de Adrian Alexandrescu, fostul One-to-One Communications Director la OgilvyOne, este o agentie de CRM (customer relationship management) prin canale digitale, care va genera venituri de circa 250.000 euro pana la sfarsitul lui 2009, a declarat, pentru Wall-Street, Adrian Alexandrescu.
Fostul sef al OgilvyOne a parasit compania la jumatatea lunii ianuarie pentru a se concentra pe start-up-ul gandit inca din luna septembrie impreuna cu Marian Seitan. Compania functioneaza deja cu o echipa de 9 oameni, impartiti in departamentele de client service, creatie si tehnic.
“Interactions va fi o agentie de CRM prin canale digitale. Practic vom folosi tot ceea ce inseamna conceptele CRM-ului de scoala veche si le vom modifica pentru a se potrivi noilor canale de comunicare precum online-ul sau mobile marketing-ul”, explica Alexandrescu. “Vom adauga si faptul ca de-a lungul timpului multi dintre oamenii din echipa au avut joburi care au presupus analize intense de baze de date, asa ca vom putea fundamenta programele de CRM pe care le propunem cu rezultatele concrete obtinute din analiza datelor”.
Antreprenorul si-a fixat un buget de investitii de circa 50.000 euro pentru primul an de functionare al Interactions si o tinta de venituri de 250.000 euro. Agentia are deja cateva proiecte in lucru, o parte din ele urmand a fi anuntate la inceputul lunii februarie.
Despre lansarea unui start-up in plina criza financiara, Alexandrescu crede ca oportunitatile generate de criza sunt indeajuns de mari pentru a-i sustine modelul de business. “Criza va pune presiune mai mare pe multinationale (afectate de deciziile de la centru, unde criza este mai puternic resimtita) decat pe companiile locale, ceea ce inseamna o sansa pentru aceste companii locale sa recruteze personal care in mod normal ar fi fost mai greu accesibil”.
Intre 2006