A doua editie a Scolii ADC*RO incepe in 23 februarie, cu un nou panel de “profesori” si asteptari mai mari. Octav Gheorghe, creative director la Gavrila&Asociatii, si Costin Popescu, creative driector, Cap, cred ca noua generatie de juniori in publicitate are sanse de angajare chiar si in perioada de criza.
Wall-Street: Cu ce vine nou Scoala ADC*RO fata de editia precedenta?
Octav Gheorghe: Cu niste tutori noi, cu tutorii vechi innobilati de trecerea timpului, cu exigente crescande, cu o mai buna structurare a semniariilor, cu un numar restrans de locuri disponibile, deci si cu o selectie mai apriga.
Costin Popescu: Cu un test nou de admitere, cu doi noi tutori, cu seminarii noi, cu mai multi invitati in cadrul seminariilor, cu mai multe modificari care tin cont de cerintele studentilor de anul trecut.
Wall-Street: In editia precedenta, mai multi profesori ai scolii s-au plans de nivelul slab de performanta al studentilor, in conditiile in care seful de promotie a avut un punctaj apropiat notei 7 din 10. Cum o sa va asigurati ca de data asta veti selecta studenti mai buni?
Octav Gheorghe: Selectia selecta speram sa inceapa inca de la contactul cu posterul care anunta inceperea scolii : "Doar pentru cei care au intentii serioase cu advertisingul". Impreuna cu testul de admitere, care de data asta se doreste a fi mai aplicat, speram sa-i ocolim pe posesorii folderului “Melodii din reclame”, pe cei care confunda spoturile cu bancuri cu un produs-oricare-in coada, pe colectionarii de cursuri, brevete si diplome, pe bonjuristi, etc.
Costin Popescu: Va exista un nou test de admitere, ceva mai relevant pentru profesori si probabil noi reguli in ceea ce priveste numarul si pregatirea studentilor admisi.
Wall-Street : Mai vin candidati cu perceptii romantice asupra publicitatii – un domeniu plin de glamour, in care banii se fac