Deşi regina pop a anunţat oficial că va cânta la Bucureşti, organizatorii locali spun că, până acum, nu a fost încheiat niciun contract. Sursa: Reuters
Madonna va relansa, pe 4 iulie, turneul mondial început anul trecut, „Sticky&Sweet“, printre locurile în care urmează să cânte aflându-se ţări est-europene în care regina pop nu a mai concertat niciodată, inclusiv România, anunţa, ieri, artista, pe site-ul său oficial.
Anunţul Madonnei a creat confuzie printre promoterii români. Principalii organizatori de spectacol din România au precizat ieri că, deocamdată, niciunul dintre ei nu a încheiat un contract pentru show-ul Madonnei. De asemenea, reprezentantul companiei Vodafone, principalul sponsor local pentru evenimente muzicale de amploare, a fost rezervat cu privire la implicarea în acest proiect.
„Suntem la curent cu informaţia potrivit căreia Madonna îşi va continua turneul european şi în vara lui 2009. În momentul de faţă, detaliile privind concertul din România nu sunt confirmate oficial de către managementul artistei, de aceea orice declaraţie ar fi speculativă“, a spus Lidia Solomon, reprezentantul companiei. Surse de pe piaţa de profil susţin că managementul Madonnei a primit mai multe oferte din România, inclusiv de la agenţii începătoare, spectacolul urmând să fie în credinţat organizatorului cu cea mai bună propunere în următoarele două săptămâni.
Circuit în Europa de Est
„Sticky&Sweet Tour“, turneul de promovare a albumului „Hard Candy“, s-a bucurat deja, de-a lungul anului trecut, de un succes extraordinar, fiind considerat cel mai bine vândut turneu din istorie al unui artist solo. Începând cu data de 4 iulie 2009, artista americană va porni din nou „la drum“, printr-un concert susţinut la Londra, urmând să se oprească în alte 22 de oraşe, dintre care 13 sunt „atinse“ pentru prima oară. @N_