În 2008, doar 30% din românii care intentionau să achizitioneze un produs sau serviciu financiar, au declarat că apelează la sfatul consilierilor financiari profesionisti.
Conform studiului desfăsurat de Henley Centre Headlight Vision pentru Aviva plc în 2008, în Ńările din Europa Centrală si de Est clientii sunt predispusi să utilizeze ca surse principale de informare prietenii, familia, rudele sau cunostiintele, în timp ce pe pieŃele mature din Europa de Vest si cele anglofone clientii apelează cu precădere la sfaturile profesionistilor în domeniu. Astfel, în tări precum India sau China 75% si respectiv 74% din respondenti au declarat că se bazează pe sfaturi informale când decid să achizitioneze produse financiare, în timp ce la polul opus se află Canda si UK cu 21% si respectiv 23%.
Continuare aici : » Vezi document Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
În 2008, doar 30% din românii care intentionau să achizitioneze un produs sau serviciu financiar, au declarat că apelează la sfatul consilierilor financiari profesionisti.
Conform studiului desfăsurat de Henley Centre Headlight Vision pentru Aviva plc în 2008, în Ńările din Europa Centrală si de Est clientii sunt predispusi să utilizeze ca surse principale de informare prietenii, familia, rudele sau cunostiintele, în timp ce pe pieŃele mature din Europa de Vest si cele anglofone clientii apelează cu precădere la sfaturile profesionistilor în domeniu. Astfel, în tări precum India sau China 75% si respectiv 74% din respondenti au declarat că se bazează pe sfaturi informale când decid să achizitioneze produse financiare, în timp