Publicul roman potential interesat de informatia de business oferita de mass-media se ridica la 400-450.000 de persoane, potrivit unor studii ale Grupului Realitatea-Catavencu. Sorin Freciu, presedintele diviziei Business Media a grupului, tinteste pentru The Money Channel o felie de 350.000 de telespectatori.
Printre cei peste 400.000 de romani interesati de subiecte economice se numara, potrivit lui Freciu, atat micii antreprenori preocupati de schimbarile economice din interiorul si din afara tarii, cat si managerii din multinationale. “Acesti oameni produc 80% din PIB-ul Romaniei si dau salarii la mai mult de jumatate din populatia tarii. Inseamna mult pentru economie, in ansamblu”, a spus Sorin Freciu, pentru Wall-Street.
Publicul-tinta al The Money Channel este format din 350.000 de telespectatori “la care astazi am reusit sa ajungem intr-un fel sau altul”, spune Freciu. Audienta postului de televiziune nu este monitorizata prin metoda clasica (peoplemetere) – irelevanta in cazul unui public atat de nisat, potrivit reprezentantilor grupului.
Saptamana trecuta, televiziunea a inceput mutarea redactiei si a studiourilor intr-o alta zona a Casei Presei Libere decat cea in care functiona pana acum. Relocarea coincide cu o investitie in echipamentul tehnic si face parte din planul diviziei Business Media – care include The Money Channel, cotidianul Business Standard si saptamanalul Money Express – de a realiza o integrare la nivelul celor trei redactii.
“Atunci cand am preluat conducerea diviziei de business ne-am propus ca aceasta sa functioneze integrat, sa folosim resursele cat mai bine, cat mai eficient, sa avem niste costuri pe care sa le tinem sub control”, explica Freciu. Astfel, cei aproximativ 150 de angajati ai diviziei vor livra continut pentru toate cele trei produse media.
Ca urmare a investitiei in aparatura si studiour